برنامه زندگی پس از زندگی که در چند سال گذشته از شبکه چهار روی آنتن رفته، توانسته مخاطبان بسیاری را به سمت خود بکشاند. این برنامه با تحقیق و اجرای عباس موزون، به یک برند معتبر در برنامه‌های تلویزیون و شبکه 4 تبدیل شده است. ترکیب نور، صدا و تصویر در این برنامه باعث القای محتوای مورد نظر به مخاطب می‌شود تا یک پیام درست و سرراست به مخاطبان تلویزیون ارائه شود. این برنامه در سال جدید هم با مناسبت ماه مبارک رمضان روی آنتن رفته و با اندکی تغییر در دکور، روایتی تازه را به مخاطبان ارائه می‌کند.
کد خبر: ۱۴۰۴۲۶۹
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها